By your grave

Har inte skrivit på ett tag som vanligt. Har gjort mycket på senaste tiden som jag inte skrivit om alls, t ex varit ute på landet i Dalarna med Markus och hans familj. Har mycket fina foton därifrån men har inte orkat redigera så mycket, så därför har ni inte fått sett något av det ännu.
Men idag har vi varit lite duktiga! Pappa gav oss lite trädgårdsarbete, så vi har plockat en jävla massa kvistar och grenar på gården haha. Sen har vi plockat en liten bukett av blåstjärnor som vi åkte iväg och ställde vid farmor och farfars grav. Varje vår när jag var liten så plockade jag en bukett av blåstjärnor och gav till farmor. Hon la dem alltid i en liten mini vas med vatten. Det är en utav rutinerna som tillslut blev ett fint minne, så därför slutade jag inte med den rutinen. Varje vår plockar jag en liten bukett och ställer vid hennes grav.
 
Bilder tagna av mig och Markus
I will always remember you
 
 
Allmänt, Fotografering | Bodil Wellne, Hans Wellne, Irma Wellne, Jennifer Wellne, blommor, blåstjärnor, bukett, familj, farmor, grav, kyrkogård, rip | |
Upp