Say goodbye

Idag säger jag farväl till lilla Jack och hans bror Neil. Neil har alltid varit livrädd för mig, så har inte direkt skapat några minnen alls med honom, men Jack har varit en av mina tamaste möss. Han är ett underbart litet husdjur, men tyvärr måste han avlivas. Trodde det var skabb först men både han och hans två bröder har klåda som lett till stora sår och det verkar snarare vara något ärfligt. Det är förmodligen en sorts svamp som har funnits från födseln, som brutit ut på dem allihop nu. De är inte på samma ställe heller, så de kan inte ha smittat varandra med t ex skabb. En mus har ju inte så lång tid att leva i vilket fall som helst, jobbigt är det ju såklart. Men detta känns jus nu som det bättre alternativet. Han får lyx under sin sista dag nu med korv och jordnötssmör. Ett stort hjul att springa i och sällskap från mig och min syster. Vila i frid till båda små bröder♥
 
 
Allmänt, Fotografering | 2017, djur, farväl, goodbye, husdjur, mus, möss, rip | |
Upp