2016 recap- part 2

Hellu! Jag skulle vilja fortsätta med 2016 recap, men jag orkar verkligen inte ta månad efter månad som jag gjorde i förra inlägget! Minns ju inte ens vad som hänt varje månad och sådär. Men kortfattat så var 2016 ett jobbigt år. Men jag träffade också lite nya människor, bland annat Alicia och Markus som jag umgåtts med jätte mycket.
Jag träffade killarna från De Vet Du på statt med Evelina och Stoffe. På den tiden då jag hade grönt hår, vilket jag hade under hela sommaren. Saknar hårfärgen lite faktiskt, men det var så jobbig att uppehålla.
Fick mitt hjärta krossat 3 gånger, varav den sista var den allra värsta, vilket såklart inte var det roligaste som hänt under året. Jag har också blivit sjuk väldigt mycket, mest på grund av olika mediciner som alla hade en dålig inverkan på min kropp. Har spytt mer under ett år än vad jag gjort sammanlagt under hela mitt liv tidigare! Inte roligt alls.
Har festat en hel del och umgåtts mycket med vänner. Också tyvärr förlorat vänner, varav en som var väldigt viktig för mig.. Jag har varit väldigt självisk många gånger och det har jag insett nu. Jag ville prioritera mig själv och mitt eget välmående men i vissa tillfällen gick jag över gränsen och det slutade med att jag tänkte ENDAST på mig själv, vilket jag vill försöka jobba med nu. Jag vill bli en bättre människa år 2017.
Det var också under 2016 som jag och Alicia träffade Sam Outlaw på statt, vilket vi förmodligen lär göra i år också! Det var en minnesvärd kväll må jag säga, haha. Hans personlighet var väldigt all over the place, så att säga. Men han var rolig att umgås med och hoppas på att jag får chansen att göra om det i år!
Jag var stolt över mig själv i början av året, att jag lyckades lämna ett destruktivt förhållande. Men att jag sedan litade på fel personer vid helt fel tillfällen under resten av året, det är jag inte lika nöjd med. Jag skulle nog kalla 2016 för "the heartbreak year". Men självklart fanns det en hel del bra minnen att se tillbaka på också! 
 
Så det var en kort sammanfattning på the heartbreak year! Kommentera gärna hur ert år var!
 
 
Allmänt | |
Upp