Livet!

Hehe, vet att det finns folk där ute som avskyr kärlek, framför allt att läsa om det och jag har skrivit ett par inlägg på raken nu som endast handlar om mitt nya förhållande. Men försök stå ut är ni snälla! Jag förstår er om det är störande, men jag är äntligen lycklig. Kan ni fatta hur det känns för mig! Kan inte minnas när jag var lycklig senast, vet inte ens om jag någonsin riktigt varit det förrän nu. Jag har alltid varit så förvirrad och känslorna är aldrig så tydliga hos mig. Men denna gång är det hur tydligt som helst och jag vet hur rätt det är!
 
Men för att tala om något annat! Nu på onsdag bär det av ner mot Helsingborg! Ni anar inte hur roligt det ska bli att få träffa Hanna igen! Saknar henne jämt, ständigt och hela tiden när vi är ifrån varandra. Det är alltid lika sorgligt att åka ifrån henne också för vi vet aldrig när vi kommer ses nästa gång. Kan vara allt från ett par veckor till flera månader. Men nu ska vi verkligen ha en massa roligt tillsammans i både Helsingborg och Malmö! Träffa kändisar på Sci Fi world samt sova på hotell! Om jag känner oss rätt lär vi hitta på ytterligare något mer roligt under de dagarna vi är i Helsingborg! Glädjen är alldeles överflödig hos mig just nu! 
 
Inte nog med allt detta så känns det bara så underbart att jag har de vännerna jag har också! De betyder så mycket mer för mig än vad de förmodligen tror. Är så glad över att ha återfått kontakten med de fantastiska vännerna jag var rädd att jag hade förlorat helt! Och är så otroligt tacksam över dem som aldrig lämnar min sida, trots alla mina brister. 
 
Tack till allt och alla som just nu gör min liv så underbart!!♥
 
 
Allmänt | |
#1 - - Hanna:

Det ska verkligen bli skitkul att ses igen! Jag saknar dig minst lika mycket om inte mer 😘

Svar: Jaa det ska bli underbart!!! Aww <3
Jennifer Wellne

Upp