Obeskrivligt

Vissa känslor kan man bara inte sätta ord på. Jag kan verkligen inte beskriva hur mycket du betyder för mig och hur värdefull du är i mina ögon. Hur du har räddat mitt liv, helt totalt. Jag försöker visa så gott jag kan, men vad jag känner för dig är verkligen obeskrivligt. Ingenting har någonsin känts så rätt!
Jag var så rädd. Rädd för att älska. För de senaste gångerna jag älskat någon har jag blivit sårad. De senaste gångerna jag givit någon mitt hjärta har de inte varit försiktiga nog. För många gånger har jag suttit och plockat upp alla bitar jag kan hitta. Jag ville inte älska, men du lyckades ändå riva mina murar och ta dig raka vägen in till mina känslor. Du hjälpte mitt hjärta att läka och det fortsätter du med varje dag som går. Kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt. Du är bara alldeles för bra och det är en ära för mig att kunna kalla dig min
 
 
 
Allmänt | |
Upp