You put your arms around me and I'm home

"I never thought that you would be the one to hold my heart
But you came around and you knocked me off the ground from the start
You put your arms around me
And I believe that it's easier for you to let me go
You put your arms around me and I'm home" 
/Arms- Christina Perri
Trodde det skulle dröja minst ett år innan jag hittade någon som kunde få mig att känna såhär. 
Du gör mig lycklig. Tvivlar inte på att du kommer fortsätta med det♥
Det kommer ta tid för mitt hjärta att läka från allt som hänt under 2016, men om det finns någon som kan vinna min tillit igen så är det du. Finns det någon som kan hjälpa mig att läka, så är det du. Efter så mycket osäkerhet så känner jag mig äntligen säker på vad jag vill och vad som känns rätt. Everything comes back to you.
 
"I hope that you see right through my walls
I hope that you catch me 'cause I'm already falling
You put your arms around me and I'm home"
 
 
Allmänt | |
Upp