Liten photosession med bebbi

Fick en liten rush av foto inspiration nyss så tog med mig Barney ut och knäppte några bilder.
Kommentera gärna vad ni tycker! Barney är allt en liten charmör, eller vad tycker ni? ;*
 
Det är svårt att ta selfies med det objektivet jag har då det inte går att zooma över huvud taget. Det är svårt att få med hela ansiktet men ibland blir bilderna nästan ännu bättre när det är sådär inzoomat. Gillar bilder på ögon och läppar och sånt. Men någon gång ska jag försöka få ihop pengar till ett bättre objektiv, men känner att jag inte kommer ha pengar till något alls framöver då jag ska till Tyskland i Maj så måste spara! Skulle dock vara nice att ha ett nytt objektiv när man är i Tyskland. Uugh, svårt det blev! Ja ja, det löser sig nog.
Hoppas ni gillade bilderna och som sagt, kommentera mer än gärna! Varken det är komplimanger eller kritik!
 
All the best! 
 
 
Allmänt, Fotografering, Självporträtt | djur, djur foton, foto, fotografering, hund, husdjur, selfie, selfies, självporträtt, söt, tibetansk spaniel | |
#1 - - Muppen:

#kärlek

Svar: #DuÄrKärlekMinÄlskadeMupp ♥
Jennifer Wellne

Upp