Planer!

Nu jävlar har jag en ny tattoo planerad! Gud så fint det ska bli!
Ska ha denna text som är på alviska, som betyder "I will always remember you". Jag gör den till minne av alla jag saknar uppe i himlen. Alla som gjort en stort intryck på mitt liv som aldrig kommer försvinna. Kommer ha den bak på skuldran. Tror det kommer bli fint! Älskar ju också alver och deras språk. Framför allt deras skrift är så fin, så är därför jag valde att ha det. Får redan svara på frågan "vad betyder det?" jämt och ständigt över min latinska tatuering så varför inte göra en till som alla kommer undra över, haha! Ska boka tid till den så snart som möjligt. Den lär ju inte bli så värst dyr i alla fall.
 
För övrigt så mår jag bara så himla bra, med allt. Kommer upp små problem här och där som det alltid gör i livet, men jag är så trygg och säker. Framför allt så är jag tacksam över det jag har. Det är så skönt att slippa gråta sig till sömns om nätterna på grund av tankar som bringar mig oro och sorg. Nu är nästan alla tankar bra och även mina drömmar. Hade mycket mardrömmar för ett tag sedan på grund av min oro, men nu är allt det borta. Jag hoppas att jag blivit starkare och kan stå på mig mer nu. Om det dyker upp problem så hoppas jag vara stark nog att kunna lösa dem utan att bryta ihop och falla tillbaka till botten. Dyker det upp människor i mitt liv som ger mig problem så hoppas jag kunna göra mig av med dem innan de gör för mycket skada. Allt jag vet helt säkert är i alla fall att just nu är jag lycklig. And I plan to keep it that way.
 
 
Allmänt | |
Upp